Statystyka – Porady | Analizy | Opracowania | Obliczenia | Pomoc statystyczna

Blog

Rozwój medycyny dzięki niekomercyjnym badaniom klinicznym
Rozwój cywilizacyjny niesie ze sobą rozwój medycyny...
Zobacz
Ankiety online z użyciem skali Likerta
Jeśli chcesz wiedzieć, co myślą o Tobie Twoi klienci, użyj ankiety online z wykorzystaniem...
Zobacz
Jak badania rynku zapewnią sukces Twojej firmie
Znaczenie badań rynkowych nie zawsze jest doceniane przez właścicieli firm. Natomiast sukces firmy zależy od...
Zobacz
Najlepsze wskazówki, jak zwiększyć odsetek odpowiedzi na ankiety CAWI
Poprawa współczynnika odpowiedzi w ankietach na pewno nie jest...
Zobacz
Ankiety – narzędzie służące do zbierania informacji o klientach
Jako właściciel firmy wiesz, jak ważne jest posiadanie informacji podczas poszukiwania...
Zobacz
Badanie satysfakcji klienta - ankiety, które pomogą Ci zdobyć informacje o klientach
Dobra obsługa klienta jest najlepszą przewagą konkurencyjną dla przedsiębiorców...
Zobacz
Jak stworzyć chętnie wypełnianą ankietę
Współcześni konsumenci spotykają się z prośbą o opinię w niemal...
Zobacz
O czym należy pamiętać tworząc ankiety online?
Czy zdecydowałeś się na stworzenie ankiety online, aby zbadać temat, popularność marki...
Zobacz
Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klienta?
Przeprowadzanie różnego rodzaju badań wśród klientów umożliwia poznanie...
Zobacz
Ankiety - najlepsze praktyki pisania dobrych pytań ankietowych
Jeśli masz przygotowany szablon ankiety, ustalony cel, a także określoną grupę...
Zobacz
9 wskazówek dotyczących pisania pytań ankietowych wysokiej jakości
Wysokiej jakości pytania ankietowe są podstawą sukcesu Twojej ankiety. Jeśli Twoim celem jest poznanie...
Zobacz
Badania ankietowe – praktyczne wskazówki
Badania ankietowe są przeprowadzane przez wielu przedsiębiorców, a także studentów i naukowców w celu...
Zobacz
Jakie są mocne strony ankiet online?
Ankiety online są przeprowadzane w celu zbierania informacji, które są potrzebne do podjęcia kluczowych decyzji. W przypadku...
Zobacz
Na co warto zwrócić uwagę decydując się na badanie ankietowe?
Badania ankietowe są przeprowadzane z wielu powodów między innymi po to, aby zbadać zachowania klientów, czy zachodzące zmiany...
Zobacz
Dlaczego przeprowadzając ankiety online warto korzystać z paneli konsumenckich?
Każdy z nas, kto zdecyduje się na przeprowadzenie ankiety online chce uzyskać informacje, które pozwolą zrozumieć mu...
Zobacz
Jakie są zalety ankiet online?
Ankiety online są obecnie jedną z najpopularniejszych metod badawczych. Badacze często decydują się na...
Zobacz
O czym należy pamiętać tworząc badanie CAWI oraz jakie ma zalety?
Istnieje kilka wskazówek, o których należy pamiętać, prosząc klientów, użytkowników lub partnerów o wyrażenie opinii na temat Twojego badania CAWI...
Zobacz
Przewodnik po badaniach rynkowych
Badania rynkowe są niezbędne przy otwieraniu nowego biznesu lub udoskonalaniu istniejących produktów i usług. Badania rynkowe dają wgląd w to, czego grupa docelowa oczekuje od Twojej firmy....
Zobacz
Podstawowe informacje o badaniach ankietowych
Badania ankietowe są często określane, jako łatwy sposób badawczy. Jednakże, jak w przypadku każdego innego podejścia i metody badawczej łatwo jest przeprowadzić badanie o niskiej jakości, które....
Zobacz
Jak przeprowadzić dobrą ankietę?
Bez względu na branżę, w której działasz będziesz wykorzystywał ankiety, jako ważne narzędzie do zbierania danych od respondentów. Doskonałym rozwiązaniem do przeprowadzania ankiet jest zaawansowane oprogramowanie ankietowe....
Zobacz
Badania ankietowe, czy grupy fokusowe?
Badania rynkowe zawsze były ważnym elementem strategii biznesowej i zorganizowanego wysiłku mającego na celu zebranie informacji o potrzebach, pragnieniach i zwyczajach konsumentów...
Zobacz
Siła badań rynkowych
Czy próbowałeś znaleźć odpowiedzi na pytania: kto jest odbiorcą docelowym mojej marki? jakie są informacje demograficzne oraz preferencje, potrzeby i zachowania nabywcze mojej grupy docelowej...
Zobacz
Wprowadzenie do wywiadów pogłębionych
Często jedną z pierwszych rzeczy, które firmy robią, rozpoczynając na szeroką skalę badania rynku, jest przeprowadzanie wywiadów pogłębionych z różnymi typami respondentów...
Zobacz
Jakie są pierwsze kroki w procesie przeprowadzania badań marketingowych?
Nie ma wątpliwości, że rentowne firmy mają dobre produkty i usługi. Można jednak stwierdzić, że dobre decyzje są w rzeczywistości...
Zobacz
Czym jest analiza statystyczna?
W dążeniu do uporządkowania swoich danych i przewidywania przyszłych trendów w oparciu o informacje, wiele przedsiębiorstw opiera się na analizie statystycznej...
Zobacz
Ankiety online – jedna z najpopularniejszych metod badawczych
Ankieta online inaczej nazywana badaniem CAWI (z angielskiego Computer Assisted Web Interview) jest częścią metodologii opartej na...
Zobacz
Co warto wiedzieć o przeprowadzaniu ankiet online?
Dzięki przeprowadzeniu ankiety online można łatwo zgromadzić dane za pomocą wszechstronnego i elastycznego narzędzia...
Zobacz
Najważniejsze korzyści z narzędzi służących do przeprowadzania ankiet online
Narzędzia dostępne do przeprowadzania ankiet online mogą ułatwić Twój projekt badawczy. Kiedy musisz przeprowadzić...
Zobacz
Charakterystyka badań online
Badania online są jedną z najczęściej stosowanych metod badawczych. Nie wszystkie przeprowadzane ankiety internetowe są...
Zobacz
Zalety i wady badań online
W odniesieniu do badań marketingowych, badania online są często pierwszą metodą badawczą, która przychodzi na myśl. Badania...
Zobacz

Skontaktuj się z nami – badanie zrobimy za Ciebie!

Zdaj się na nasze 16‑letnie doświadczenie w realizacji badań rynku medycznego!

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® znajduje się w gronie komercyjnych jednostek naukowych posiadających status CBR w rejestrze prowadzonym przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
Dr Monika Jaremków
Dr Monika Jaremków
Dyrektor ds. Badań
Zapraszamy do współpracy!

Uważasz, że Portal warto rozbudować o dodatkowe treści? Zajmujesz się szeroko pojętą statystyką? Przyślij do nas artykuł z zakresu statystyki, a my po pozytywnej recenzji opublikujemy go na stronie.

©2013 Statystyka.az.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kontakt